EUROCLIO įgyvendina projektą "Sprendimai ir dilemos: Europos Sąjungos istorijos tyrimas per šiuolaikinių problemų objektyvą" ("Decisions and Dilemmas: Exploring European Union history through the lens of contemporary issues"). Jo trukmė - 2 metai (nuo 2015 m. rugsėjo 1 d. iki 2017 m. rugpjūčio 31 d.).
Šio projekto tikslas - parengti mokomąją medžiagą konkrečioms temoms. Ieškomi 1 arba 2 istorijos mokytojai ir 2 arba 3 tyrėjai dirbti komandoje, kurie būtų atsakingi už mokomosios medžiagos kūrimą bei išbandymą. Jeigu susidomėjote, prašome siųsti savo CV, motyvacinį laišką ir rekomendaciją iš savo mokyklos, instituto arba asociacijos anglų kalba
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai
iki 2015 gruodžio 11 d. Daugiau informacijos apie projektą prisegtuke (anglų kalba).

Plačiau...

EUROCLIO organizuoja nacionalinius ir tarptautinius praktikos dalijimosi ir patirties perdavimo bei tarpusavio mokymo kvalifikacijos kursus. Per daugelį metų į seminarus ir praktinius užsiėmimus buvo surinkti tūkstančiai istorijos pedagogų iš visos Europos ir už jos ribų. EUROCLIO skatina jai priklausančias asociacijas ir asmenis kelti profesinę kvalifikaciją, siekiant istorijos švietimo tarp kitų suinteresuotų šalių.
Kviečiame mokytojus pasinaudoti galimybe dalyvauti tarptautiniame seminare Londone.

Informacija apie kasmetinę 2014 m. EUROCLIO konferenciją.
HISTORY EDUCATION BEYOND BORDERS
HOW CAN WE SHARE OUR CULTURAL HERITAGE?
|
Registration for the 21st EUROCLIO Annual Conference Professional
Development and Training Course is OPEN now. GRANTS are available.
EUROCLIO is happy to launch registrations for its Spring Annual Conference which will take place this time in the heart of Balkans, city of Ohrid, Republic of Macedonia between 31 March-6 April 2014. Grants are available for educators from eligible countries. These grants will cover your costs to travel and to stay during the conference. Contact your national agency and apply for grants before 17/09/2013.
You are invited to come and experience a professional training course with around 200 history, heritage, citizenship educators from all over Europe and beyond, explore rich & challenging history of Balkans, engage yourself in important discussions around multiperspective approach to History and Heritage in Republic of Macedonia and History Education beyond Borders in Europe and the World and address the shared and layered heritage around Ohrid locally and in the wider region.
…and this is not all!!!
Rich cultural and historical heritage of Bitola, Struga and Ohrid, warm welcoming by history educators of Macedonia, amazing food and lovely spring weather is waiting to embrace you.
We are looking forward to spending one exciting week with you in beautiful
Macedonia.
|
1-REGISTER
Follow this link to submit your registration
http://goo.gl/fvH2H
2-APPLY FOR GRANTS
Contact your national agency and use below reference numbers:
Comenius (For secondary level educators) Ref. Num: NL-2014-356-001
Grundtvig (For Adult educators) Ref. Num: NL-2014-357-001
Deadline for grants is 17 September 2013.
CONFERENCE PROGRAMME
Follow this link to download the conference programme
http://goo.gl/IUP25
MORE INFORMATION
More practical information is available at
http://www.euroclio.eu/new/index.php/2014-ohrid
|
EUROCLIO
Europos istorijos pedagogų asociacija remia patikimą ir naujovišką istorijos mokymą. Jis remiasi dideliu perspektyvumu, kritiniu mąstymu, abipuse pagarba ir ginčytinų klausimų įtraukimu. Asociacija siekia per istorijos mokslą kurti ir stiprinti demokratines visuomenes, vienyti kaimynines šalis, etnines ir religines grupes.
Plačiau...
Informacija apie europinius renginius mokytojams ir austrų istorijos olimpiadą mokiniams.

Lapkričio 15 d. Lietuvos edukologijos universitete LIMA tarybos nariai buvo susitikę su EUROCLIO vadove Joke van der Leeuw-Roord. Šiltame ir betarpiškame pokalbyje buvo aptartos bendradarbiavimo galimybės. EUROCLIO vadovė paragino Lietuvos istorijos mokytojus aktyviau bendradarbiauti su EUROCLIO organizacija, ieškoti rėmėjų, dalyvauti tarptautiniuose projektuose, dalintis patirtimi su Europos šalių istorijos mokytojais. Pokalbio pabaigoje buvo diskutuojama apie naujausius istorikų darbus, keičiamasi mintimis apie istorijos mokytojo profesijos ypatumus. Joke van der Leeuw-Roord pabrėžė, kad be nuolatinio atsinaujinimo, tobulėjimo ir bendradarbiavimo mokyti istorijos šiais laikais yra sudėtinga. Pastaraisiais metais pasirodė be galo daug naujų istorikų darbų apie visiems mums aktualius klausimus. Tai akivaizdžiai įrodo, kaip svarbu nuolat tobulintis ir keistis mintimis bei patirtimi.
Saulius Jurkevičius

|